четвер, 24 березня 2016 р.

ПінджАку, чуєш ?

Чуєш ти, пінджак блишчєчий з кішенЯми і краватков на пупци, я цілий чєс на тебе сі дивлю і виджу, жи до тебе не доходит, шо то Я тебе на роботу взєв, а не наоборот. І то ТИ маєш мене в сраку цілювати шодень, за то жи ТИ цілИй ше досі. З руками, з ногами, з головов на пузі... Шо тобов так тиліпає, якби'с з ашану мешти вкрав і тя піймали. Викігни лижку з філіжанки, єндзо ти єгипецка, бо си око вибереш. Аааа, ти і так тіко на єдно видиш ! Би'с знав, жи то Я в камуфляжі тобі в око пєрдольнув, три дни тому, коло реставрації в центрі. Завтра ті тіпловізор пришлю, би'с видів ліпше, як вночи пинзлювати звітти бдеш. 
Не знаєш чия то рука, з золотов гайков на пальци, вже тиждень висит напротів суду на плоті ? Скоро будЕш знав ! Шмарклі позбирай у хустку і гет. 
Бо Я тя на оку маю, як і обіцєв ! Пожарники з міґавками, тіко шо, не до твої халупи поїхали ? 
То Я той гриб, котрим сі отравив прокурор з сусідньої области. І той шнУрок, 
шо прийшов ті по кльовій пошті, то тиж Я. То Я вночи хробаком лажу по залишках твоїх мозґів, шо сі лишили після партийних п'йанок ! То Я вчора спалив'єм ті Авто,
памітаєш ? Таке слічне* було, тисічі коштувало ! То Я припікаю твої пьєти*, як ходиш по, вкраденій в АТОшників, земли. Бий алярм, скурчибику, і швидше евахуйовуйсі відси хоч ровером, хоч на лижах, поки є можливіст. Бо далі цофати* сі нема де ! Ту тобі не фіґлі-міґлі ! Жаден поліційонер ті не 
поможе, НЄ ! 
У виходку тя допАдну, до курви нендзи !!! 
Страшив телепнє завше ваш, Яків Кутовий. 

*слічне - гарне, пьєти - п'яти, цофати - повертатись, здавати взад.

Немає коментарів:

Дописати коментар