четвер, 24 березня 2016 р.

Силівізація

... Давно не був'єм в области. І так сі стало, жи в певним моменті, захтіло сі мені зробити купку. Перепрошую за подробности. Акурат тодий, як нема де... до шляка ясного... Жадного тобі корча чи дерева. Але Казьо Східницький, шваґро мій, 
каже : 
- Ходи, я ті покажу, курва, де мож пасту дусити ! Задурно ! 
Заходим до слічної* будови, ХОТЄЛ сі називає по-анґЄльску. Двері-вікна в нім, як в генерального прокуратора, моцні фист. Стрілки до ВеЦе всказуют, музика грає, підлога ся світит в мармурах-гаранітах. Кахлі на стінах, як в районнім морзі, тілівізор огроменний на стіні і я в нім котримсь боком, в морде йе... На повалі* ґума блишчєча з ґвіздами. При вході нікт нас не пиняє, нич не хочут, жадних грошів. 
Отутка проґрес допіру ! Лямпочки самі сі включают, всьо блимає, ніби в моїй стайні від перегару вуйка Штефка. Вафай сюди-туди, бігме. Зайшов до кабінки, сів си на вазонок білюсенький, як Йулька-булька на партийнім з'їзді. Аналізи самі сі роблят, а за три дни прийде ті семесівка, жи тре ЙТИ до дохтора... або ПОВЗТИ... але в єнчий бік. О ! Наклав я повне вето в той вазонок і теперка, аби двері сі відкрили, 
треба повісти чьотко : - "ДЄКУЮ !" і моцно натиснути ґудзик на стіні. А потомка, 
би лаби помити, тре гаркнути : - ВОДИИИИИ ! - і рєзко пхати руки під руру*, шо стирчит зі стіни над умивальков. І тодий піде вода. То Казьо таку анструкцію ми провів. 
А потомка лаха дер з мене*... слонь ґумовий ! Така ото силівізація в области ! 
Вдома си такє зроб'ю обовізково, би культури троха нарід сі навчив, хоч на тулєті. 

По области ходив, пасту дусив, завше ваш, Яків Кутовий. 



*повала - стеля, дерти лаха - насміхатись, слічна - гарна, рура - труба

Немає коментарів:

Дописати коментар