неділю, 17 квітня 2016 р.

Козирний дильфiнарiй

В Трускавци сі відкрив дильфінарій ! - повів ми син, ну то я зразу накидав повну фіру дітваків та й поїхали'змо там. Корок перед тим завєдєнієм, який я тіко в тілівізорі видів. Колєйка* в касу, як за срайтасьмою* в совєцькі чєси. Псів моїх не пустили до середини, але то собі хіба зле зробили...Бо я тіко штири з собов взєв.
Зайшли ми, на суфіті* всякі фарфоцлі* висят, посередині вЕлика баюра, а там такі люксторпеди пливают, шо ховайсі. Але яка то атракція, ви би знали ! Шіст дильфінів і три морські кОти. Такі файні бузі* мают. ААА ! Ше пару хлопів коло них ходят з патиками в писку, кажут, жи вни трєнєри. Шо тоті рекіни* тіко не вироблєют ! 
Цуда-дива ! То не зовсім риби, бо дихают, як людиска, але розУму в них більше, принаймні ніж в мєстних депутатів то точно. 
Оден дильфін, правда, троха лінтюх, бо пукі му в писок рибу не положиш, ніц не бде робив. Ніби мер БорИслава в травни місяці цего року... А в червні вже й не 
тре було ...
Як ті риби сі називают по імені не памітаю, але мислю жи Руслан межи них мусит бути... Рахувати вни вміют, співати, танцювати, но і пливают суперкльово ! Єден мОрський кіт сі називає Місько, а дві кітки - Зуля та Ліса. Дітиска так сі тішили, ніби то Свєтий Миколай до них прийшов. 
А як вийшли ми звіттам, тодий сі зачєло. Ґвалт на паркінґу стоїт страшенний, бо то мої пси фіру охраняют і ніхто до жадного* авта підойти не може. А чи я не просив їх би пустили бодай двох вівчурів зо мнов на дильфінів сі подивити ? То, покі'м не від'їхав єм фіров, ніхто з місцє сі не зрушив. А як на сто метрів віддалив сі, то такі брава* били, 
ніби то я - тотой дильфін чи кіт мОрський.
І ше, як на мене, то недобре жи не мож сємочки їсти тамка, попкорн тіко... Шо то за пискокримінація ? І ше тамка бракує мОрського лева, правдивого. Я в Трускавци єдного ЛЕВА знам, але невідомо наскіко він мОрський. Білі ведмеді тиж би не помішали. 
А ше кажут, жи то найкозирніший дильфінарій у всій Західній Україні, а може 
і в Европі... Привіт, Скадовськ ! 
Мислю, жи в БорИславі тиж тре такє цудо втнути. В нашім культурально-спацерунковім* парку є велика калабаня, тамка пливают такі огроменні карпи, як пні після екольоґічної анспекції. Лишилосі тіко найти трєнєра серед свіжих депутатів, який научит їх рахувати-танцювати ліпше за трускавецьких дильфінів. Отоді в БорИславі зачнесі житуха, спонсорів всяких понаїде...

                      Свєту правду повів завше ваш, Яків Кутовий.

Немає коментарів:

Дописати коментар