неділю, 21 січня 2018 р.

Слимакі

Слимакі минулого року вродили фист. Було їх аж занадто. Дістали всіх, навит мене. Бо слимак, люде, то така зволоч, шо жере всьо підряд. Бульбу, вогиркі, а капусту взагалі найбільше любит. Мало того, воно ше за собов шмарклі тєгає, а разом з ними, заразу всяку по городі розвозе. Багато шкоди від того! Шо з ними люде тіко не робили! Як з ними сі не бороли, а ті всьо їдно плодилисі, як шчурі перед апокаліпсисом. І дустом їх труїли, попелом-вапном посипали, соленов водов поливали, нич не помагало, аніраз. Врешті люде зачєли їх збирати і на мадяри-чехи возити, але вни тамка тиж не приїлись. Ба, навит французи, котрі споконвіку їдєт всяку гидоту, ті тиж сі відмовлєли то паскуцтво жерти. Но і кури мої, відповідно, тиж не хтіли. Аж мене шляк трафив! А ту Новий Рік на Дрогобиччину прийшов. Рішив я своїх курий покарати за то, жи не дали ради тим слимакам. Взєв я кугута за шкабарки і пішов жалітисі на него до сусіда. Сусіда мого звати Руль, бо він в дєцтві з татового авта кермо вкрав за то, шо той му колеса в ровері порізав. В місті зара якімось заступником працює. Главним наразі не могли поставити, бо він акурат за гопстоп відсидів і вийшов недавно. О! Но то він каже: - Давай того кугута голодом заморим? - Як? - сі питаю. - Та як? Голову му відотнем, він не бде мати чим їсти і здохне, падло! Так і зробили’змо. Голову бартков до колоди - чяаааах. Кугут побігав п’єть мінут без голови - від їдного корита до другого - та й впав. Я Руля сі питаю: - Мо’ він змерз, бо босий бігав? А Руль: - Нє, Куба, заштивнів твій пітух остаточно. Буде знати, як жити не по панятіям.
Тодий я си помислив, шо деякі люде без голови десятки літ ходєт по світу. Навит кєруют цілими містами чи селами і тим сі не переймают. І тому та вся війна “кури-люди-слимакі” ми нагадує борьбу наших антикорупційних органів з хобарниками.
Того кугута, люде, ми з Рульом на сам Новий Рік зжерли. Провели го у такий спосіб в остатню путь. Кості згодували мому псови. Крем го звати. Акурат рік Жовтої Собакі сі зачєв. Увидим, як воно в тім році буде з тими слимаками. Але пси, наскіко я знаю, слимаків тиж не їдєт. Як і тотой кугут, люде. Тому, бдем виділи і матимем то всьо на воку. Головне, би не дати тим слимакам сі плодити. Або мо' новий сорт курей вивести?
Але, як сказав оден з очільників міст Бирмуцкого трикутника на мєстному радію:
- Це все результат багаторічної “РОБОТИ БЕЗРОБІТТЯ” певних структур, в першу чергу - сімей…. От типерка розшифруйте то послання, люде! Завше Ваш, Яків Кутовий

Немає коментарів:

Дописати коментар