середу, 14 лютого 2018 р.

Так, я сі матюкаю...

Так, я сі матюкаю, курва, фист!
І у фистбуку, люде, і, навит, в приватних розмовах, особливо, з тими, шо ніби обранці!
А коли ми кажут, шо то "так нефайно, з вигліду такій антиліґєнтний", і "опше, хто тебе ту просив" чи "йди, хлопе, на вибори, тай наводь порєдки", я їм відповідаю по буквах:
- Мені похуй ваш феньшуй, я троха митець і я то ТАК виджу!!! Мені тре ходити по рівнім асвальті, мати файну роботу і жити в чистім місті, а не в срачі! Но і видіти ваші дикларації. Шо , курва, неясно, до холєри?
Комусь ту сі не подобає мова, котров я пишу, га ??? Но то йди, курва, телипню, на базар в Дрогобичи і повіч то саме вуйкови, шо кролів продає. Бо тов мовов, котров пишу, прошпаньства нешановне, говорят тисічі людий. І жаден з них навит на міліметр не мислит, шо тим він ображає Неньку чи кує в собі хахла.
Клєрки чомусь сі боят ня, як гандони сонцє. Но і тому, після спілкування зо мнов, часто ходєт до баби Валі на оливо відливати. Але чось в неї завше єкісь роги з копитами ся получают, до шляка ясного!
Хтось, навит, виписує, шо Кутовий, то опше кубіта! Гарна, як Анджоліна, з цицками, шо в Памели і страшенно зла! Але яка вам, впізду, ріжницє?
А ше кажут, жи Куба людий в тьомну використовує, фист якій підлий, тому не справжній і, опше, жи го нема.
І тому, люде, я часто сі сню по ночєх декотрим верствам населиня. І сон той аніраз не еротичний, блять!
Можете ми закінути, жи мож було делікатніше про то повісти, але мені, як завше, то до сракі.
Завше Ваш, Яків Кутовий, врахнарода під номером ЄДЕН.

Немає коментарів:

Дописати коментар