пʼятницю, 20 квітня 2018 р.

Думки в маршрутці


Думки в маршрутці
Думки пасажирів:
- Шофер, залупа ти кінска, де є моя здача!?
- Курва, але від неї смердит! Шипр якійто чи шо?
- О! Наканєцта Трускавєц! Таблічька "Пядісят кіламєтрав".
- А дви на ню! Вділасі, як до бурделю. Хоч би сальцесон троха на весну зігнала! Тьфу, встид!
- Ідинахуй зи своїми гривнями. Сам неси шоферу. Я шо, передатчик?
- Воно якєсь полуумне.
- Стоїт, падло, чхає на весь салон! Та сиди в хаті, чума тубиркульозна!
- А дви, курва! Спитав, коли буде п'єта школа, а всі мовчат. Надихали, блять, нич через вікна не видно!
- Фууу, хлопе! Як то мож зи шкарпетками в кєшені їхати?
- Той водій точно йобнутий, суне, як волами, блять! Я на зміну не встигаю!
- А чьо він так тормозе, трамбує чи шо!
- О трєсти зачєло! Значи в село в'їхали! Врешті в хаті!!!
- А пачіму ми в Залокоть прієхалі? Я в Трускавєц хачуууу....
І шофера:
- Як ви заїбали! Ту стань, там не гальмуй, "Ніно" їм сі не подобає, здачу дай вжееее! Гроші не рахуй, сємкі не їч, по тіліфону не говори! Ти ж за рульом! Поворот включи, автобус помий, перегаром не дихай... Не пішли би ви всі в сраку???
То є, люде, ваші мислі, не мої. Дєкую вам, жи не так часто їх озвучуєте.
Завше Ваш, Яків Кутовий

Немає коментарів:

Дописати коментар