четвер, 29 червня 2017 р.

Я сі ни обіжаю.

Від певного чєсу, люде, я ніґди ні на кого сі ни обіжаю. Бо, оказуєсі, жи то є фист небизпечно ! Раньче я дуже обідчівий був, але після декотрих ипізодів свого насиченого життє, перестав.
Бо буває такво - ходжу по селі, сі див’ю і не виджу того, хто не так давно мене образив. Нема то й нема. Місіць нема, два нима го. Заходжу першого листопада на цвинтар, сі див’ю, Є, курва ! Хлоп, як мур ! Але вже на мармуровій знимці ! А на грудьох квіти до паса ростут.... 
Ше раз подібне сі трафило з єдним паталахов, котрого увидів’єм біля автобусної зупинкі. Бодьо Знимка го звут... то значи ЗВАЛИ. Він гордо лежєв біля Каські Циганкі, серид флєшок і залишків закускі, пускав си булькі і снив про ранкову чвертку! А дошч валив тодий, курва, як сліпий на мінне поле. Но то жєль мі го стало, бо в третім клясі ми з ним разом на гроші “дули*” всьотакі... О, та й я так, по-дружньому, потєгнув го під навєс, повтиров му шмарклі каськінов спідницев, а він ту, ррраз, курва, вскочів на рівні ногі і хтів мине по голові флєжков тилепнути... Але я сі вивернув, побажав му довгих, шчєсливих літ і пішов домів. За якісь три дни стрів’єм колєґу та й сі питаю : 
- Де йдеш, курва ? 
А той : 
- Та на парастас, курва! До Знимки, курва ! До Бодя, шо біля зупинкі завше зранє лежєв... Тодий я вже зачєв сі шкрібати в голову і мислити, як то людьом зачєти вибачєти. Но бо як то, холєра ясна? На їдного сі обідив, рррраз і нима хлопа. Другий шось ми не то повів - парастас ! Третий тіко хтів до мене писок отворити, а вже нагла поміч за ним вівкає ! Тому я, люде, відтодий ніґди нікого не зачіпаю і завше бажаю всім здоровлє. Знаю, жи кажен з нас намагаєсі вмерти якнайборше, але у всіх то ся відбуває згідно розкладу свого досвіду. Би’сте знали, люде, якшо ти, курва, вже прийшов на той кОнцерт свого життє, то скачи на повну , а не штуркай ліктьом інчих, не скачи по ногах і не дихай перигаром, бо місцє є купа, курва. Дай сі насолодити музиков ! 
Завше Ваш, Яків Кутовий ! 

“дути” - гра на гроші, коли гіркою сладаються монети і один мусит дмухнути так, би тоті копійки сі перевернули на другу сторону

Немає коментарів:

Дописати коментар