понеділок, 5 червня 2017 р.

Всьо в світі ПРОВДА, крім БРИХНІ,

      
Всі ви знаїте, люде, жи нидавно головна Питарда Дрогобиччини віпустила оновлену версию своєї ґазети. А тамка був артикул по илєктронним дикляраціям наших народових мєстних обранців. Но і ше пару файних статей, від котрих декому волосє під пахами стало дибки. Презинтація була, кава, гербатка… І допіру після першого нумеру сі зачєло, люде ! То є цуда ! (По сікрєту вам повім, жи я тиж там пару буквів клоцнув)*
Отож, риакція, люде, буває ріжна і залежит від того, чи є на плечох шось, а як є, то шо в ній сі знаходит. І то всьо, за шо вам ту пишу, говорит про еволюцію в головах усіх людий. Сиджу си на Бухови, після тотих публікацій, сі див'ю на землю Франкову і виджу, жи фист помарніли наші мєстні можновладці. Дехто з гор'я пішки ходити зачєв. Метрів за сто до роботи авто лишєє, вилазит, оглядаєсі і йде, люде, НОГАМИ, я вам кажу, би'м клямкі гриз ! Він си думає, шо я сліпий, га ? То я вам скажу шановні зас... перепрошую, ОБРАНЦІ : я виджу всьо, навит то, чого не бачите ВИ в найгірших своїх снах ! Єден такій дипутат, назвем го Рудольф, шоб ні з ким не сплутали, дзвоне в ридакцію і веришчит у тіліфон : - Шо ви тамка про мене пишите ? То всьо ниправда і брихня ! Брихня і ниправда ! А ридакторка му тодий : - Та як ниправда ? Ви сі подивіт у вашу диклярацію, це ж ви самі ї клоцали ? А в того піна з писка : - Так ! Я ! Але всьо їдно - то є брихня ! БРИХНЯ ! БРИХНЯ !, - і аж му скарпеткі по швах пукли. Но то про шо з такім говорити ? Другій обранець, повіч’ми на него Ігнасіонат… якійсь там від освіти вроді, дзвонити сі побояв, зайшов у фистбуку до Питарди на сторінку і пише в коминтах : - Послухайте, шановна ! А ви спочєтку покажіт свої статки, а потомка бдете на мої сі дивити. Но, але незнав телепень шо наша Марусє має чорний пас з бойового буквоприклацтва : - Шьошьошьо ??? Чюїш, йолопе ? Я свої статки тіко СВОМУ коханому чоловікови показую ! А твої мині в жаднім вигліді, навит на папері не тре. Прокураторови бдеш про них повідав, кров би тя чирвона гріла, йосько ти кєлавий !!! То він в момент, з того страху, всі коминтарі видалив, профіль закрив і типерка лиш деколи звідтам кінчик носа висовує. Але ґуґль всьо памітає, би’сте знали. А прості люде на МД взагалі суперово риагуют ! Прочитав’єм ґазету про диклярації та й заніс до склепу. Через годину йду повз, вилітає продавщицє і репетує : - Прошпана, шо то ви ми за ґазету принесли ? - А шо такє ? - Та я типерка ночима спати не бду. Відкі вни стіко гроший набрали, ви ми повічте ? Курча ляґа, шляк їх наглий трафит.... а тотой фьют вже три рокі на субсидіях сидит... Я з ним разом оформлєла... - Котрий ? - Та той дипутат, про котрого ту пишут... Но і чули'сте, певне, який ґєвалт ставсі нидавно, коли всіх хобарників оптом з цілої Неньки звозили до Кийова гелікоптерами ? Но то в мене ідея сі появила. Перед кажним почєтком робочого днє чиновника чи якоїсь там дипутацкої сесії, крутити звук того авіатранспорту через пітсотватні динаміки ! Як ото в церкві перед службов дзвони дзвонєт… Пітнайціть мінут мінімум ! Би всі потенційні злочинці в моменті згадали кіко коштуют памперси, одіяла в клітку і майткі з начосом. То бде синсаційне нововведеннє, люде !!! Бо дехто з тих людий потрохі зачєв си мислити, жи всьо сі вспокоїло і мож ся рослабити ! А тутка їм, бздинц !!!, і бискоштовний виртальот для доставкі до столичної цюпи. І зи собов мож брати лиш зубну шчітку, карний кодикс і власну дупу, компактно зібрану в жменю ! Але я б їм всім порадив не чекати тих звуків, зібрати всю свою касу докупи, половину стратити на дітєчі забавки, а з другов половинов повзти в сторону НАБУ з піднятими руками. Но і всім вам раджу читати Медіа Дрогобиччина, би знати всьо і троха більше. Завше ваш, Яків Кутовий

Немає коментарів:

Дописати коментар