середа, 5 вересня 2018 р.

Коротонько, люде, про людскє.

Коротонько, люде, про людскє.
Я давно виджу, люде, шо в багатьох в голові зірка сі з'являє час від часу. І зачинає він сі бавити в ЛСД (лідера суспільної думки), забуваючи про головне. Би ним бути, люде, тре мати далеко не пустий банєк, шоб вміти фист тононько балансувати між ріжними струмками.
Жеби то не було якимсь підлабузництвом для єдних і остаточним баном для інших. Це вже, курва, політика. Хочеш того, чи нє!
Іно возьмем, як приклад, чиновників. То є люде фист праґматичні і, заразом, сцикливі. Особливо ті, шо дрібного місцевого розливу.
Додаєсі, приміром, людина до мене в друзі. Но то ми сі спілкуєм, він лайки ми ставе, здивування, в захваті. І ту в єднім моменті організм його зачинає сі морозити. Варіантів купа. Домовились про щось - не виконує. Пишеш му - не відписує. Дехто взагалі шурує гет з друзів без жодних пояснень. А я шо? Та мені до сраки, нє - то нє.
Згодом оказуєсі, шо прийшов згори розказ:
- з ким ти, курва, дружиш? Ти шо, гет ся йобнув? То ж Кутовий... і далі все залежи від фантазії кєровніка того нібидруга. І от тоді зачинаєсі нове коло його кар'єрної драбини. І сальто робе, і в шпаґат сідає. Навит жерти сі навчив, стоячи на голові. Все, курва, для елєкторату (читай підписників).
І я аніраз сі не здивую, люде, якшо вни раптом згадают про такий піархід, як ходіння на Гору.
Боже борони, би тоті йолопи прочитали мій допис, бо з усіх гірскіх корчів зачнут стирчєти вили, коси, вуса, лисини і єйці. Зрештою то не тіко державників сі стосує...
Але ніц. Хто себе спізнав, не переймайтесь. То не про вас. Але ВАМ з цим жити

Немає коментарів:

Дописати коментар