неділю, 23 вересня 2018 р.

Дзвінок і ґаз

Дзвінок.
Яків Кутовий:
- Гальо!!!
- Здраствуйтє. Вас біспакоїт служба бізапаснасті райфайзенбанкаваль... Дєсять мінут назад ви савєршалі ... Дир-дир-дир... У вас заблакіравана...Тра-та-та..
А я, люде, вже півдня в лісі, на грибах, курва:
- Прошпані, я нич не розумію, шо ви ми ту ліпачите!
- Ізвінітє, што?
- Я, прошпані, ай донд андестент!
- Ви хатітє паанґлійскі ґаваріть?,- і зачинає чесати далі про заблоковану картку.
- Ніхферштейн!
- Как такоє может бить, што ви нє панімаєтє парузкі?
- Йой, прошпані, та припиніть вже рохкати! Мені вже вухо ріже!
- Што?
- Коли сі зачєла друга світова війна?
- пі-пі-пі...

**********************************
Ґаз
- Туктуктук!
- Хто там?
- Добридень, мені тре ваш газовий лічильник?,- відповідає приємний жіночий голос.
- Як то? Але ж то мій лічильник?
- То ви не поняли. Відкрийте, я тіко на него сі подив'ю.
- Не можу?
- А чьо?
- Бо я голий!
- Ааааа, тодий не тре! А коли мож прийти, би сі подивити на показник?
- Незнаю! Я завше по хаті голий ходжу!

Немає коментарів:

Дописати коментар