суботу, 26 березня 2016 р.

ДрістаЛЛ

Після свєт увидів'єм рекляму, жи в санаторії "ДрістаЛЛ", в Трускавци, бомбезні знижкі. Я сі вбрав і поїхав тамдий. Зара я вам зроб'ю, курва, ривізію, 
як БльондОля з телєвізії !!! 
Бо кєрує тамка тепер Орко Бе., котрому мій внук в школі шпіцакі* роздавав за то, шо той му списувати не давав, а в семій клясі окуляри му поломив, котрі Орцьо дотепер на зустріч з випускниками вдігає. Нові, видиш, йому жєль, бо коштуют багато ! 
О ! Він си отворив фірму "БуГеГе" і зачєв бізнес. А "ТрускавецРот" йому в тім помагає. Приходжу на репетицію... йой !.. на рецепцію та й кажу би ми показали тоті всі привілєгії, про котрі в реклямі пишут. Орко Бе., як мене увидів, зразу втік з повними споднями* адреналіни, в лябораторію аналізи здавати, бо знає, жи я - хлоп нешутєйний, толєранціям всяким необучений. Охраннік мене тиж спізнав, аж стакан на ногу уборщиці впустив. То Місько з нашого села, Люньки Нагуляної син, він там ше й трохи юристом підроблєє ! 
Значить так, читаєм : 
- "трьох-разаває дієтічєскає пітаніє, швєцкій стол " ! 
Так, столова "Веселка", файна назва, ексклюзівна мож повісти... Показали мені той стол, я сі обдивив го з усіх бОків і пойняв жи він ні разу не швєцкій, а наш, бо з трачинє* зроблЕний... Продегустірував легко, поїв си КОТлєтів... Правда, потомка, після того дієтічєскава пітанія, я три дни з вихОдка не вилазив... Мій кіт Мацько на мене фист* 
сі обідив, жи я го родича з'їв, дотепер не підходит. Відповідає назва блюду, я вам скажу.
...- "Намєра в санаторії "Дрісталл" распалагают балконамі, тілівізорами и ваннимі комнатамі з бєзплатнимі тулєтнимі пріналєжностямі" - читаю я їм. Де то є, ану показуйте рєзко ! Де тілівізор, а не то пуделко*, шо сі "Рубін" 
називає ? Де є біла шафа зі світлом всередині, халадільнік по-гондурускі ? 
Хожу, дивлюсі , жи денеде кахлі* у ваннах повідлітали, але то ніц, вдігаєш танковий шльомофон і сміло си заходиш під душ ! Фанера замісто шкла у вікнах, то теж ніц страшного - навит цікавше. Мож сміло селхві робити і сонце аніраз тобі не бде заважєти ! Йдемо далі...
- "Курєніє на всєй тєріторії отєля - Чуєте отєля !!!, холєра ясна !!! - і в намєрах запрєщєно"... "Wi-Fi прєдаставляєтса в абшєствєнних зонах за дапалнітєльную плату"... То як пойняти ? Як невиключу вафай в "абшєствєнной зонє", то ми зразу штраф нарахуют ? А без дзиґарів* то я маю вмерти в тім отєлю ? 
- "Прі заєздє с 00:00 по 09:00 і с 10:00 по 24:00 – аплата в размєрє ½ цени праживанія за суткі"... 
Тутка тре помислити... Може варто шодень заїзжєти з дванайцітої вночи, а о дисєтій рано знов виїзжєти і тодий запівдурно відпочинок сі обійде ! То яка икономія виходит ! 
Але найбільше то мені сі сподобала ґлувна медсестра - ото люксторпеда, я вам кажу ! Десь я ї раньче видів, чи не коло пйонової рури* в нашім клюбі ? Цілу ніч заснути неміг... Так шо, як маєте касу, фйола в голові*, танковий шльомофон і любите екстрімальні види спорту - велкоме в "ДрістаЛЛ". 

Завше ваш, Яків Кутовий. 

*шпіцаки - копняки, сподні - штани, трачинє - тирса, кахлі - плитка, фист - сильно, моцно, дзиґар - сигарета, пуделко - яшчик, пйонової рури - вертикальна труба(стріпклюб :) ?), фйола в голові - то значи вар'ят, а вар'ят, то ідійота

Немає коментарів:

Дописати коментар