понеділок, 28 березня 2016 р.

Той, шо вижив (Барвiнок-2)

В БорИславі сі відкрив оновлЕний “Барвінок”. Би’сте знали, жи то такий супермаркєр, в котрім мож купити ВСЬО ! Принаймні так мислят його власники... 
              О ! Відновлювавсі він чілих ДВА місіці. І ту, за пару тижнів до відкриттє, зачєла сі реклямна кампанія така, ніби в нашім місти шонайменче проведут вручєніє Оскара Остапу Ступці.  " Вочи БорИслава", “Нафталін Борислава” і “Трускавец Худей” коріспондєнтів своїх прислали, а то вам не коники з ... плястіліни ліпачити !Навит раненомобіль притігнули... на шнУрку, бо сі не заводив... Скотина ! 
               Ну, прийшов я тамка нині сі подивити на тоті “вєсьолиє старти”! І шо’м 
увидів ? А ніц ! Нового ніц’єм не увидів !!! Колєйка* така, ніби піґулки проти смерти давали... задурно ! Хіба шо цьотка Баська там файно сі презентувала. Бо вна - кубіта видна ! З усіх бОків і здалека особенно. То є баба-хлоп, була колись сєкрєтарьом камсамольскай арґанізациї. До роботи на танку їздит. Її авто сі називає - ЄРАЗ... Перепрошую за вираженіє, але то правдиве ім’я танка. Раритет, до шляка ясного ! Так ! В Баськи є на шо сі подивити ! В її бюстонош мож сховати акардєон діда Боліка, шо грав на всіх порєдних весіллях від смерти Сталіна по недавно. Ото діахрагма, 
курчебелє* ! В Юрка Мудрого, шо увидів Баську посеред залю, сподні* так заштивніли, ніби в них хто трембіту запхав. Бідака не міг з місцє сі зрушити, поки вна в підсобці не скрилась. Та кубіта голову має, я вам повім, не тіко для фризури*. Як за касу сіла, всі хлопи з тотими тачками до неї побігли. А їй шо ? Замісто два кіля бананів, лупит штири*, а хлоп стоїт і слюні, як шнурівки від красовок, пускає по лєнті. 
                Я вам повім, жи я - хлоп принциповий, як ніж в шпитальній столовій !
 І нешутєйний ! І тому пройшов всюда, де тіко міг, “с целью виявлєнія якихось ізмєнєній в арґанізмє бальнова”... Нич’єм не найшов. Якби не Баська, то посєтітєлі би повтікали під чєс першої мінути перебування тамка. Але, я так пойняв, жи Барбара наша, то такий реклямний крок, котрому би позавидували лєпші реклямівці світу ! 
Але позавтра не йдіт на Баську сі дивити, чули’сте, хлопи ? Бо в неї контракт вже 
сі скінчит ! 
                 І шо я тамка купив в кінци кінців ? СЕРдельки не ріскував брати, би мені не застрєг який курєчий кіготь в горлі. І тому купив синю плястікОву курку  по двайцітьдевіть гривнів дивіностодевіть копійків за кільо і два хліба. Та й рєзко побігли’смо з Ромком Черешньов* її жарити, бо в неї срок ГІДНОСТИ сі кінчає за пару гОдин. Завтра, як виживу, присилайте ми поздравлєнія у приват !

                                                                                                  Завше ваш, Яків Кутовий.

PеSе. Мало’м не забув. Чуєш, ти, Барвінок оновлЕний, ти ми винен двайцітьєдну копійку, бо Баська повіла, жи в неї здачі нема. То перечисли ту суму на розвиток паркІнґу докола супермаркєру, бо я всі мешти* болотом заталапав*, покі всередину
трафив.

* читай мої оповідки “Ромко Черешня”, “Дамкрат і Трафіма”, “Черешневі діти”, “Дамкрат на заробітках” та єнчі ріжні глупості, шо’м написав...
*колєйка - черга, курчебелє - курячий бельок :) , бельок - брєвно :) , сподні - штани, фризура - зачіска, штири - чотири, мешти - туфлі, заталапав - висмарував, забруднив

Немає коментарів:

Дописати коментар