четвер, 24 березня 2016 р.

Йду си по місту.

Йду си по місту, дивлюсі довкола і мислю. Так ! Я то троха вмію робити. Якого шляка ми тотих пєрдольоних депутутів вибираєм ? Би потомка за ними прєтати місто ? Паперів з їхніми пАщами під ногами, на деревах висят, на всіх слупах, всюда ! 
Чуєш, ти начєльник джеку, де лямпочка в моїй брамі ? Шо я напомацки маю лазити по п"єнтрах, як я ниніка нич не пив.Чи тіко перед виборами має бути світло ? 
А ти, кєровнік водоскандалу, де, до курви нендзи, сі поділа вода ? Шо я маю з тотими каністрами лІтати по сушідах з кірницями ? 
Е, лікарю ґлувний, шо сі дивиш на мене, як на ровер з крилами на гусеницях ? На емеритуру ті час прийшов ! Пензлюй шчасливо, закі прокурора не помінєли. ......Фронтозмінозаври, радикакали, контрольори всякі, садомазопоміч, абсурдальність....наш край - то значи наш конєц ?.... 
Чуєш, ти ОЛЕНЮ ШКІРЯНИЙ в пінжаку, ґальсбіндель сино-жовтий начепив си на груди, шос сі надув, як бАльон ? Шо то за буда на хіднику стоїт ? Аааа, то мерцЕдес ? Твій ? Забрати, бо полЕтит в дебри... Накалапуцькали ту, жи незнаш з котрої сторони підойти до міськради, би в гівно не трапити... Шмарклі витер, руки з кішень і вйо до роботи ! Води наносив, жарувки вкрутив, дороги залАтав, дітям в школи-садочки сніданки відтарабанив ! Пошпортай в тотім своїм пулярисі, викігни шос вкрав і туво на пляцу положи. Тиждень, чуєш тиждень, ті даєм би"с всьо порівнєв в нашім місті ! 
Бо зустрів"єм, акурат, бабу Здісю з Тустанович, вна каже, жи як нич не зробиш, 
мастисі глинов три рази на день. Би потомка, в земли, леґше було ! Я ї знаю, баба Здіся - кобіта нешутєйна ! В неї бригада така... Ліпше би"с ніґди сі не довІдав про них... Не в єдної ше стриковий машинґвер на стриху намащЕний лежит ! Файрант ! Скінчилосі, бдем вас теперка на оку мати вдень і вночи ! 

По місту ходив завше ваш, Яків Кутовий.

Немає коментарів:

Дописати коментар