середу, 23 березня 2016 р.

Своладжь i Самскатiна*****.

Прийшла СеМеСівка про посилку ми на телєфон, акурат в тим моменті, як я ховав свого самовисуванця в сподні* і виходив з кльозету, а за квадранц* дзвонит фацет з Кльової пошти : 
- Кубусю шанований, заберіт тово пуделко*, жи прийшло до нас зі сторони, шо протилежна заходу і яке сильно верешчит і сі матюкає по-маскальскі і ше по-якімсь... Бо не даємо си ради, посєтітєлі до нас сі боят на обору* зайти ! Премії сі позбудем !!! 
Я такий : 
- Шо ти ми баєруєш* ? Яке ше пуделко ? Хто сі матюкає ? Я нич не чекаю, жадних* сюрпризів ! 
А він : 
- Заберіт, прошу-благаю, бо як ми еМеНеСників закличем, то вони то рєзко розмініруют. 
То я взєв Ромка Черешню та Василє Паяльника на всякий случай, тай поїхалисмо там. Приїзжєєм, там така атракція, оцеплєніє стоїт з поліцаїв по коліна в баюрі*, бо дощ, але вни, як мене увиділи, то сі перехрестили так, ніби отця Івана стріли,та й пустили на обору. Заходжу, стоїт вЕлике пудло метер на метер, перше'м помислив, жи то торт який, але торти сі не матюкают, а з него такі звуки, шо вуха шифером сі склали...
То ми яаааак вітворили той яшчик, а звіттам яаааак вискочат два правдиві якути з матюками в повній бойовій роскрасці. Подарті, побиті, ніби тіко з Улан-буде приперли. По дві шпари горизонтальні на їх головах, замісто оків, хоч васерваґу* по ним виставлєй. З усего жим почув я пойняв, жи єден сі називає Своладжь, а другий - Самскатіна. І жи вни цілий чєс сі били, бо не совпадают світогляди... Двисі, тиж ми банєки два, гамандріди нерозмитнені, Ким Чечен Ина нема на них, чи шо ?... 
Но і жи то Ромко ми презент на уродини приготовив через пацанів, шо ше в АТО сі лишили, бо сі всміхав так хитро у вуса..., але троха завчасно прийшла тота посилка - в мене свєто* за два тижни... 
Звізали ми їх, дали по дзиґару*, андрутів* з гербатов*, би помовчали троха, і я кажу Ромкови : 
- Файний ти хлоп, Ромусь, але я таких подарків не потерплю, старчит з мене Дамкрата з Трафімов ! Вези де хоч ! 
Но і повезли... В Трускавци навит з доплатов ніхто не хоче... Дрогобич, БорИслав... села довкола... Ніц... Врешті ми їх спрєтали в пивниці міськової ради, там їх не бдут шукали, та й їсти завше шось си найдут вночи по ґабінетах. 
І рішили ми об'яву дати : 
Віддам у файні, моцні руки двох майже бойових якутів. Називают сі Своладжь і Самскатіна. Практично цілюсенькі, правда троха з пробігом, але то ніц. Троха помєта кабіна в єдного і поворотнік збитий, в другого дві фари підбиті і розпляцканий воздухофільтр, на спідомЕтрі - 40-45...Розвал-зходження робити не тре... Сів і ... Нєаааа, ше тре перепрограмірувати троха... ну там кілька копняків чи шпіців по вихлопній... Вчат сі швидко, тіко шуфлю показав і вже всьо вміют, всьо зроблят і перекладача з адвокатом не требуют... 
Ймовірне мєстонахождєніє : Бориславска міськова рада, нумер тіліфону в антернеті найдете, або дзвоніт до мера нового чи ше новішого начєльника поміліцьї...чи як то сі тепрека називає... Заберіт то борше і сі користуйте, люди добрі ! 

Завше ваш, Яків Кутовий.
*сподні - штани, квадранц - 15 хвилин, обора - подвір'я, жадних - жодних, баюра - калюжа, свєто - свято, дзиґар - сигарета, андрути - вафлі, баєрувати - брехати, гербата - чай, пуделко - коробка, васервага - пьйон :) , водовага
*****Читай "Ромко Черешня", "Дамкрат і Трафіма", "Дамкрат на заробітках", "Трафіма - звізда Карпат", "Черешневі діти"

Немає коментарів:

Дописати коментар